Subject: INSPIRE direktiivi uuendamise tagasiside info
From: Mart Randmäe <[email-masked]>
To: "Reimo Tarkiainen" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Aare Tuulik" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Olavi Heinlo" <[email-masked]>, "Maarja Kirtsi" <[email-masked]>, "Hendrik Neubauer" <[email-masked]>, "Roman Belov" <[email-masked]>, "Aivar Arik" <[email-masked]>, "Peeter Kuusik" <[email-masked]>, "Urmas Tamm" <[email-masked]>, <[email-masked]>,Asko Põder <[email-masked]>, "Aigar Tarre" <[email-masked]>, "Mariliis Aren" <[email-masked]>, "
Date: Wed, 20 Mar 2024 16:02:49 +0200

Tere

Saadan infoks kõikidele INSPIRE direktiiviga seotud andmeomanikele, et 
käimas on direktiivi uuendamine ning tagasiside kogumine. Kuni 25. märtsini 
saab 
<https://ec.europa.eu/info/law/better-regulation/have-your-say/initiatives/13170-GreenData4All-updated-rules-on-geospatial-environmental-data-and-access-to-environmental-information_en> 
Euroopa Komisjoni tagasiside veebilehel arvamust avaldada iga inimene või ka 
erinevad huvigrupid.

INSPIRE riikliku kontaktpunktina on Maa-amet täna juba arutanud Regionaal- 
ja Põllumajandusministeeriumiga ning KAURiga, et manuses olevas dokumendis 
kirjeldatavad muutused on kohati päris suured ning kindlasti tahame ka 
koondada riigi poolset tagasisidet. Selleks peaks meil tekkima võimalus 
järgmises tagasiside etapis ning siis pöördume teie poole uuesti, et 
koondada kõikide andmeomanike tagasiside ühtseks riiklikuks tagasisideks.

Lisasin manusesse tutvumiseks muudatusettepanekuid kirjeldava dokumendi 
eesti keeles.

Lugupidamisega,

Mart Randmäe

peaspetsialist | Geoinfosüsteemide büroo

517 2901|  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Taara pst 2 | 51005 Tartu | Eesti

Maa-amet

Mustamäe tee 51 | 10621 Tallinn | 665 0600

 <http://www.maaamet.ee/> www.maaamet.ee
 <https://geoportaal.maaamet.ee/> geoportaal.maaamet.ee
 <https://geoportaal.ee/> geoportaal.ee